Четверг, 22.08.2019, 01:45
Приветствую Вас Гость | RSS

Қазақша курстық жұмыстар

Сайт менюі
Бізден сұрақ
Оцените мой сайт
Всего ответов: 246
Сайтқа кірушілер

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Сайтқа кіру

Каталог статей

Главная » Статьи » Педагогика

В категории материалов: 30
Показано материалов: 21-30
Страницы: « 1 2 3

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Мазмұны



Кіріспе………………………………………………………………………….3-4


І Бөлім. Еңбек тәрбиесі ертеден қалыптасқан тәрбие салаларының бірі

1.1. Мектептегі еңбек тәрбиесінің маңызы, міндеттері………………….5-9

1.2. Еңбекке үйрету және оған байланысты оқуды
ұйымдастырудың формалары………………………………………..9-15


ІІ Бөлім. Мектеп оқушыларының жеке басының азаматтығын қалыптастырудағы қоғамдық еңбек және кәсіптік бағдар беру

2.1. Еңбек тәрбиесі жүйесінің ерекшеліктері……………………………16-19

2.2. Оқушыларға еңбек процесінің барысында азаматтық,
құлықтылық, эстетикалық аспектілер мен құрылымдар бойынша кәсіптік бағдар беру………………………………………………………..19-22

Қорытынды……………………………………………………………………23

Пайдаланылған әдебиеттер…………………………………………………..24
Педагогика | Просмотров: 2294 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011


Мазмұны

Кіріспе…………………………………………………………………….3-4

І Бөлім. Балалар өмірін ұйымдастыруда ойынның ролі
және оның маңызы

1.1. Ойын – балаларды тәрбиелеу және дамыту
құралының ерекшелігі……………………………………………..5-8

1.2. Дидактикалық ойындардың өзіндік ерекшеліктері……………9-12


ІІ Бөлім. Дидактикалық ойындардың педагогикалық
құндылығы оларды сабақтарда қолданудың жаңаша жолдары

2.1. Ойыншықтармен және ойын құралдарымен өтілетін
сабақтардың маңызы………………………………………………13-17

2.2. Дидактикалық ойындарға басшылық жасаудың мәні………..18-22


Қорытынды………………………………………………………………….23

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі………………………………………...24
Педагогика | Просмотров: 4654 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

                                     Жоспар
Кіріспе

І-бөлім. Дағдылар мен әдеттердің психологиялық негіздері
1.1. Дағды, әдет және икемділік жайлы ұғым.
1.2. Дағдыны қалыптастырудағы жаттығулардың маңызы.

ІІ-бөлім. Мектеп оқушыларының іс-әрекетін ұйымдастыру ерекшеліктері.
2.1.Дағдыларды қалыптастырудың шарттары.
2.2.Мектепте оқушылардың дағдылар мен
әдеттерін қалыптастырудың жолдары.

Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер
Педагогика | Просмотров: 2976 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011


Жоспар

Кіріспе
І Бөлім. Осы заманғы білім беру.
1.1. Жоғары білім беру жүйесі
1.2. Ұлттық білім беру жүйесі

ІІ. Бөлім. Оқу білім негізі – ұлттық тәрбиеде.
2.1. Білім беру сапасын басқару.
2.2. 1920 жылдағы білім беру.

Қорытынды.

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
Педагогика | Просмотров: 934 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Мазмұны

Кіріспе............................................................................................................... 3

І. Бастауыш мектеп оқушылардың оқу үлгермеушілігін болдырмаудың теориялық негіздері.

1.1. Оқушылардың оқуға үлгермеуін анықтау және оны болдырмаудың педагогикалық шарттары ........................... ………………………………4-5

1.2.Ана тілі пәнінен оқуға үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс түрлері және оны ұйымдастырудың өзіндік ерекшеліктері. ........................................................................................................................6-10


ІІ. Бастауыш мектепте ана тілінен үлгермейтін оқушыларды оқытудың әдістемелік негіздері.

2.1. Бастауыш сыныпта ана тілі сабағынан үлгермейтін оқушыларды оқыту мәселелері ......................................................................................................................11-20
2.2. Ана тілін (1- сынып ) оқыту процесінде үлгермеуші
оқушылармен жүргізілетін іс-әрекеттер...................................................21-24

Қорытынды ..............................................................................................25

Пайдаланылған әдебиеттер ..................................................................26
Педагогика | Просмотров: 7724 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Жоспар:
Кіріспе......................................................................................................3-4

I. Бастауыш сыныптарда өзіндік жұмыстардың маңызы.
1.1. Бастауыш мектеп оқушыларынң өзіндік - жұмысын ұйымдастырудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері.........5-8
1.2. Бастауыш мектеп оқушыларының өзіндік жұмысын ұйымдастырудың педагогикалық мәселелері. ...................................9-13

II. Кіші мектеп жасындағы балалар іс-әрекетінің өз бетімен жұмысын ұйымдастыру.
2.1. Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауда танымдық қызметінің психологиялық ерекешеліктері...........................................................14-20
2.2. Бастауыш сыныпта оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға дайындау..............................................................................................21-23

III. Қорытынды...........................................................................................
Әдебиеттер тізімі.......................................................................................
Педагогика | Просмотров: 2822 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Жоспар.

І. Кіріспе..................................................................................................................3


Оқыту барысында кіші мектеп жасындағы оқушыларды ойын әдістері арқылы таным белсенділігі мен қызығушылығын дамыту жолдары

2. Негізгі бөлім. 

2.1 Бастауыш кіші мектеп жасында сыныпта дүниетанудың мазмұны.
2.2 Оқушылардың ойын әдістері дүниетану пәнін оқытудың тәрбиелік міндеттері.
2.3 Оқыту барысында белсенді және қызығушылығын ғылыми тұрғыда қалыптастыру.
2.4 Оқушыларды негізгі таным белсенділігі сабағының құрылымын таңдау принципі.

3. Қорытынды......................................................................................................25

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...............................................................26
Педагогика | Просмотров: 2045 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Жоспар

Кіріспе……………………………………………………………………..3-5

І бөлім. Қазақ халқының бала тәрбиесіндегі ауыз әдебиеті
үлгілерін пайдаланудың педагогикалық негізі …………………..6-11

1. Қазақтың халық шығармашылығы – балалар тәрбиесінің
құралы………..6-8
2. Халықтық ауыз әдебиетінің бала тәрбиелеудегі орны мен рөлі ...8-11

3. Қазақ халқының бай қазынасы арқылы жастарды дене тәрбиесіне, еңбекке
баулудың жолдары………………………………………12-15

4. Ауыз әдебиеті туындыларында жастарға адамгершілік
қасиеттерін қалыптастырудың әдістері………………………….15-19

Қорытынды ………………………………………………………………20

Пайдаланылған әдебиеттер……………………………………………..21
Педагогика | Просмотров: 4372 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011


Мазмұны


Кіріспе............................................................................................................3

І бөлім. Мектеп оқушыларының әсемдік түсініктерін қалыптастыра отырып, әсемдікке көзқарасты тәрбиелеудің педагогикалық-психологиялық мәселелері.

1.1. Әсемдікке тәрбиелеудің теориялық негіздері......................................6

1.2. Әсемдікке тәрбиелеу туралы ұғым, оның қазіргі заманғы мәні, ерекшелігі................................................................................................................12

ІІ бөлім. Мектеп оқушыларының әсемдік түсініктерін қалыптастырудың әдіс-тәсілдері мен оның жаңаша сипаты.

2.1. Әсемдікке көзқарасты тәрбиелеудегі халық педагогикасы мен мәдениеттің рөлі және іске асырылу жолдары....................................................18

2.2. Оқушылардың әсемдікке көзқарасын тәрбиелеудің инновациялық жолдары...................................................................................................................27

Қорытынды.................................................................................................37

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...........................................................39




Педагогика | Просмотров: 3299 | Добавил: sisx | Дата: 25.09.2011

Мазмұны

Кіріспе…………………………………………………………………………..3

І.Бөлім. Оқушылардың интеллектуальдық және ақыл-ой күштеріне дамытудағы оқытудың мәні

1.1. Негізгі сыныптарда оқуды тиімді ұйымдастыру жолдары ……...4-7

1.2. Ақыл-ой тәрбиесінің құралдары және оның маңызы...…………8-10


ІІ.Бөлім. Дүниетанымды қалыптастыру мен ақыл-ой дамытудың халықтық жүйесі

2.1. Ақыл-ой тәрбиесіндегі халық ауыз әдебиетінің алатын орны..11-16

2.2. Оқушылардың бойына интеллектуальды іскерлік пен дағдыларды дамыту……………………………………………………..16-24

Қорытынды…………………………………………………………………..25

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі…………………………………………26

Педагогика | Просмотров: 5307 | Добавил: sisx | Дата: 25.09.2011

1-10 11-20 21-30
Сайттан іздеу
Сайт достары

Copyright Sisco corp 2015 © 2019
Сделать бесплатный сайт с uCoz