Понедельник, 22.07.2019, 08:20
Приветствую Вас Гость | RSS

Қазақша курстық жұмыстар

Сайт менюі
Бізден сұрақ
Оцените мой сайт
Всего ответов: 246
Сайтқа кірушілер

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Сайтқа кіру

Каталог статей

Главная » Статьи

Всего материалов в каталоге: 33
Показано материалов: 21-30
Страницы: « 1 2 3 4 »


Мазмұны.

І.Бөлім.

Тәрбие жеке басты мақсатқа сәйкес қалыптастыру процесі.

1.1 Жеке адам дамуы мен қалыптасуы жөнінідегі теориялық көз қарастар.

1.2 Жеке адамды қалыптастыру рухани дамытуда тәрбиенің маңызы


ІІ. Бөлім.

Тәрбие-арнайы ұйымдастырылған және саналы жүргізілетін
педагогикалық қызмет.

2.1 Жеке адамның қалыптасуындағы тәрбиенің жетекші ролі.

2.2 Жеке басты қалыптастыруда жаңа тәрбие әдістерін пайдалану жолдары.

Қорытынды…………………………………………………………


Пайдаланылған әдебиете тізімі:………………………………….
Педагогика | Просмотров: 20538 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Мазмұны


Кіріспе…………………………………………………………….3-4
І Бөлім. Жастар қозғалысының даму жолдары және мақсаты
1.1. Жастар қозғалысының тарихи даму
жолдарының ерекшеліктері …………………………………..5-7
1.2. Балалар ұйымдарының іс-әрекеттері, негізгі
бағыттары………………………………………………………8-12
ІІ Бөлім. Балалар ұйымдарының түрлері, олардың
міндеттері мен жұмыс мазмұны
2.1. Мектеп пен оқушылардың өзін-өзі басқару
ұйымдары…………………………………………………13-20
2.2. Балалар және жасөспірімдер бірлестіктер
жұмысының ерекшеліктері және оның маңызы………...21-24
Қорытынды………………………………………………………25
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі………………………..……26
Қосымша………………………………………………………27-28
Педагогика | Просмотров: 3061 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Мазмұны

Кіріспе.....................................................................................................................3-4
І. Жан-жақты тәрбиені қалыптастыруда ата-аналар мен оқытушылардың өзара ынтымақтастығының педагогикалық-психологиялық мәселелері.
1.1. Оқытушы қызметінің тұлғаның жан-жақты жетілдірудегі ата-аналармен бірлесіп жүргізетін жұмыстардың мәні, ерекшелігі..........................................5-12
1.2. Ата-аналар баланың мектеп талаптары мен үйлесімділікке тәрбиелеудегі алатын орны........................................................................................................12-17
ІІ. Жан-жақты тәрбиенің қалыптастырудағы ата-аналар мен оқытушылардың бірлесіп атқаратын қызметі.
2.1. Жан-жақты тәрбиенің қалыптастырудағы ата-аналар мен оқытушылардың бірлесіп атқаратын жұмыстарының формалары, түрлері...............................18-25
2.2. Жан-жақты тәрбиенің қалыптастырудағы ата-аналар мен оқытушылардың бірлесіп атқаратын жұмыстарының қазіргі заманғы сипаты.........................25-30
Қорытынды.......................................................................................................31-32
Пайдаланған әдебиеттер тізімі............................................................................33
Педагогика | Просмотров: 1617 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Мазмұны



Кіріспе………………………………………………………………………….3-4


І Бөлім. Еңбек тәрбиесі ертеден қалыптасқан тәрбие салаларының бірі

1.1. Мектептегі еңбек тәрбиесінің маңызы, міндеттері………………….5-9

1.2. Еңбекке үйрету және оған байланысты оқуды
ұйымдастырудың формалары………………………………………..9-15


ІІ Бөлім. Мектеп оқушыларының жеке басының азаматтығын қалыптастырудағы қоғамдық еңбек және кәсіптік бағдар беру

2.1. Еңбек тәрбиесі жүйесінің ерекшеліктері……………………………16-19

2.2. Оқушыларға еңбек процесінің барысында азаматтық,
құлықтылық, эстетикалық аспектілер мен құрылымдар бойынша кәсіптік бағдар беру………………………………………………………..19-22

Қорытынды……………………………………………………………………23

Пайдаланылған әдебиеттер…………………………………………………..24
Педагогика | Просмотров: 2283 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011


Мазмұны

Кіріспе…………………………………………………………………….3-4

І Бөлім. Балалар өмірін ұйымдастыруда ойынның ролі
және оның маңызы

1.1. Ойын – балаларды тәрбиелеу және дамыту
құралының ерекшелігі……………………………………………..5-8

1.2. Дидактикалық ойындардың өзіндік ерекшеліктері……………9-12


ІІ Бөлім. Дидактикалық ойындардың педагогикалық
құндылығы оларды сабақтарда қолданудың жаңаша жолдары

2.1. Ойыншықтармен және ойын құралдарымен өтілетін
сабақтардың маңызы………………………………………………13-17

2.2. Дидактикалық ойындарға басшылық жасаудың мәні………..18-22


Қорытынды………………………………………………………………….23

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі………………………………………...24
Педагогика | Просмотров: 4624 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

                                     Жоспар
Кіріспе

І-бөлім. Дағдылар мен әдеттердің психологиялық негіздері
1.1. Дағды, әдет және икемділік жайлы ұғым.
1.2. Дағдыны қалыптастырудағы жаттығулардың маңызы.

ІІ-бөлім. Мектеп оқушыларының іс-әрекетін ұйымдастыру ерекшеліктері.
2.1.Дағдыларды қалыптастырудың шарттары.
2.2.Мектепте оқушылардың дағдылар мен
әдеттерін қалыптастырудың жолдары.

Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер
Педагогика | Просмотров: 2958 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011


Жоспар

Кіріспе
І Бөлім. Осы заманғы білім беру.
1.1. Жоғары білім беру жүйесі
1.2. Ұлттық білім беру жүйесі

ІІ. Бөлім. Оқу білім негізі – ұлттық тәрбиеде.
2.1. Білім беру сапасын басқару.
2.2. 1920 жылдағы білім беру.

Қорытынды.

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
Педагогика | Просмотров: 928 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Мазмұны

Кіріспе............................................................................................................... 3

І. Бастауыш мектеп оқушылардың оқу үлгермеушілігін болдырмаудың теориялық негіздері.

1.1. Оқушылардың оқуға үлгермеуін анықтау және оны болдырмаудың педагогикалық шарттары ........................... ………………………………4-5

1.2.Ана тілі пәнінен оқуға үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс түрлері және оны ұйымдастырудың өзіндік ерекшеліктері. ........................................................................................................................6-10


ІІ. Бастауыш мектепте ана тілінен үлгермейтін оқушыларды оқытудың әдістемелік негіздері.

2.1. Бастауыш сыныпта ана тілі сабағынан үлгермейтін оқушыларды оқыту мәселелері ......................................................................................................................11-20
2.2. Ана тілін (1- сынып ) оқыту процесінде үлгермеуші
оқушылармен жүргізілетін іс-әрекеттер...................................................21-24

Қорытынды ..............................................................................................25

Пайдаланылған әдебиеттер ..................................................................26
Педагогика | Просмотров: 7711 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Жоспар:
Кіріспе......................................................................................................3-4

I. Бастауыш сыныптарда өзіндік жұмыстардың маңызы.
1.1. Бастауыш мектеп оқушыларынң өзіндік - жұмысын ұйымдастырудың педагогикалық-психологиялық ерекшеліктері.........5-8
1.2. Бастауыш мектеп оқушыларының өзіндік жұмысын ұйымдастырудың педагогикалық мәселелері. ...................................9-13

II. Кіші мектеп жасындағы балалар іс-әрекетінің өз бетімен жұмысын ұйымдастыру.
2.1. Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасауда танымдық қызметінің психологиялық ерекешеліктері...........................................................14-20
2.2. Бастауыш сыныпта оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға дайындау..............................................................................................21-23

III. Қорытынды...........................................................................................
Әдебиеттер тізімі.......................................................................................
Педагогика | Просмотров: 2813 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Жоспар.

І. Кіріспе..................................................................................................................3


Оқыту барысында кіші мектеп жасындағы оқушыларды ойын әдістері арқылы таным белсенділігі мен қызығушылығын дамыту жолдары

2. Негізгі бөлім. 

2.1 Бастауыш кіші мектеп жасында сыныпта дүниетанудың мазмұны.
2.2 Оқушылардың ойын әдістері дүниетану пәнін оқытудың тәрбиелік міндеттері.
2.3 Оқыту барысында белсенді және қызығушылығын ғылыми тұрғыда қалыптастыру.
2.4 Оқушыларды негізгі таным белсенділігі сабағының құрылымын таңдау принципі.

3. Қорытынды......................................................................................................25

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...............................................................26
Педагогика | Просмотров: 2034 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Сайттан іздеу
Сайт достары

Copyright Sisco corp 2015 © 2019
Сделать бесплатный сайт с uCoz