Суббота, 21.09.2019, 20:24
Приветствую Вас Гость | RSS

Қазақша курстық жұмыстар

Сайт менюі
Бізден сұрақ
Оцените мой сайт
Всего ответов: 246
Сайтқа кірушілер

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Сайтқа кіру

Каталог статей

Главная » Статьи

Всего материалов в каталоге: 33
Показано материалов: 11-20
Страницы: « 1 2 3 4 »

Мазмұны


Кіріспе


І Бөлім. Құқықтық білім мен тәрбиені тиімді ұйымдастырудың маңызы
1.1. Оқушылардың құқықтық санасын қалыптастыру, жауаптылық сезімін көтеру, ұйымшылдық пен тәртіптілікті нығайтудың жолдары мен тәсілдері
1.2. Құқықтық тәрбиені насихаттау іс-шаралары және оның маңызы

ІІ Бөлім. Жеткіншектердің құқықтық мәдениеті мен білімін қалыптастыру ерекшеліктері

2.1. Жеткіншектердің жалпы мәдениеті мен оның құқықтық мәдениетінің арасындағы байланыстылығы
2.2. Мектеп оқушыларына құқықтық білім берудің көздері

Пайдаланылған әдебиеттер
Қорытынды

Педагогика | Просмотров: 1889 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Кіріспе
1.1. Қиял және оның өзге психикалық процестермен байланысы.

ІІ. Негізгі бөлім
2.1. Қиял. Қиял бейнелері
2.2. Қиял дегеніміз не?
2.3. Қиялдың маңызы
2.4. Қиял түрлері
2.5. Арман
2.6. Қиялдың физиологиялық негізі.
2.7. Қайта жасау қиялы мен шығармашылық қиял.

ІІІ. Қорытынды
3.1. Қиялдың даралық айырмашылықтары және балалардың
ойыны мен ересек адамдардың әрекетінде қиялдың дамуы.
3.2. Қиялдың түрлері.

Пайдаланылған әдебиеттер
Психология | Просмотров: 2964 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

  Мазмұны

ҚАЗАҚСТАНДА ХАЛЫҚҚА БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ



Кіріспе…………………………………………………………….3
1.1. "Білім туралы” заң…………………………….…………….4
1.2. Білім сапасының негізгі құрылымы…….………………….4
1.3. Білім беру сапасын жетілдіру………………………………7
1.4. Халыққа білім беру ісінің мәні, міндеттері
және принциптері. …………………………………….………..13

Қорытынды…………………………………………………………….19

Пайдаланылған әдебиеттер……………………………………………20  
Педагогика | Просмотров: 1691 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Мазмұны


Кіріспе .................................................................................................................. 3


І бөлім. Қазақ халқының ұлттық ойындарының зерттелуі мен даму
тарихы.


1.1. Ұлттық ойындардың түрлері туралы түсінік және мерекелерде
ойналатын ойындар жайлы ұғым...........................................................6

1.2. Ұлттық ойындардың білімділік, тәрбиелік рөлі мен мәні................17


ІІ бөлім. Ұлттық ойындардың тақырыбына, мазмұнына, көздеген
мақсатына байланысты қарастырылу ерекшелігі.


2.1. Ұлттық ойындардың түрлерін әр түрлі пәндерде пайдаланып , жүзеге асырудың әдіс - тәсілдері..........................................................22

2.2. Ұлттық ойындарды ұйымдастыру және сабақта пайдаланудың жолдары......................................................................................................28


Қорытынды.........................................................................................................31


Пайдаланған әдебиеттер..................................................................................33
Педагогика | Просмотров: 5580 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Жоспар

Кіріспе

І Бөлім. Қазақстан педагогтарының еңбектері мен ой-пікірлерінің қалыптасуы және дамуы
1.1. Шоқан Уәлиханов - ғалым, ағартушы-демократ
1.2. Ыбырай Алтынсарин қазақ педагогикасының негізін
қалаушы, педагог-ағартушы

ІІ. Бөлім. Абай Құнанбаевтың ағартушылық тағылымы
оның педагогика ғылымында алатын орны
2.1. Абай – дара, Абай – дана, Абай – ұлы тұлға

2.2. Мағжан Жұмабаев қазақтың кемеңгер ұлы, ұлтының бақыты үшін өз бақытын құрбандыққа шалғандардың бірі

Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
Педагогика | Просмотров: 3699 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

МАЗМҰНЫ

Кіріспе................................................................................................................3-4
І бөлім. Инновациялық технологиялардың теориялық негіздері.

1.1 . Инновациялық технологиялар туралы түсініктері....................................4-9
1.2. Инновациялық технологияларды оқытудың тиімділігін арттырудағы маңызы...........…….............................................................................................9-13

ІІ бөлім. Инновациялық технологияларды қолдану ерекшеліктері.

2.1. Деңгейлеп оқыту технологиясының және дидактикалық құралдарының ерекшеліктері...........................................….....................................................13-18
2.2. Қазақ тілі мен әдебиет пәндерін оқытуда модульдік оқыту технологиясын пайдаланудың әдістері...........................…......................................................18-21

Қорытынды.....................................................................................................22-25
Пайдаланылған әдебиеттер...............................................................................26
Педагогика | Просмотров: 2267 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Жоспар
I Кіріспе
II Негізгі бөлім
I –тарау
1.1 Мектеп жасына дейінгі балалардың зат түсінігі туралы ұғымдарын қалыптастыру.
1.2 Балалардың геометриялық фигураларды қабылдау ерекшеліктері.
1.3 Балалардың геометриялық фигуралар жөніндегі түсініктерін дамытудағы жұмыс методикасы.
ІІ- тарау
2.1 Баланың зат түсінігі және геометриялық түсініктерін қалыптастырудың әдіс –тәсілдері .
2.2 Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық түсініктерін қалыптастыруда қолданылатын көмекші құралдар мен көрнекіліктер
III Қорытынды
IV Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.
Педагогика | Просмотров: 5185 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Мазмұны

Кіріспе…………………………………………………...………………………... 3-5
І бөлім. Өзін-өзі тәрбиелеу – тұлғалық қасиеттерді жетілдірудің негізгі
жолы
1.1. Өзін-өзі тәрбиелеу ұжымы, оның мәні……………………………….…...6-7
1.2. Өзін-өзі тәрбиелеуге ықпал ететін факторлар мен өзін-өзі тәрбиелеудің
әдіс-тәсілдері………………………………………………………………8-12

ІІ бөлім. Жеткіншектік шақта оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеуі мен өзіндік
санасының жетілуінің негізгі кезеңі
2.1. Жеткіншектердің өзіндік санасының қалыптасуы мен өзін-өзі
тәрбиелеуінің көріну ерекшеліктері…………………………………….13-18
2.2. Жеткіншектердің тұлғалық қасиеттерін жетілдіру мен өзін-өзі
тәрбиелеуін қалыптастырудың жолдары……………………………….19-22

Қорытынды…………………………………………………………………….23-25
Әдебиеттер тізімі…………………………………………………………………. 26
Психология | Просмотров: 3172 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011


Мазмұны


Кіріспе………………………………………………………………3-4
І Бөлім. Жеткіншек процесінің ерекшеліктері
1.1. Жеткіншектермен тәрбие жұмысын жүргізудің
мәселелері………………………………………………………….5-14
1.2. Оқу-тәрбие процесіндегі баланың жас ерекшелігін ескерудің маңызы……………………………………………………………15-18

ІІ Бөлім. Жеткіншектерге оқу-тәрбие берудің міндеті мен мақсаты
2.1. Жеткіншектік кезеңде оқыту мен тәрбиелеудің маңызы, атқаратын қызметі………………………………………………19-23
2.2. Оқыту мен тәрбие беруді әдіс-тәсілдері…………………..24-26

Қорытынды………………………………………………………….27

Пайдаланылған әдебиеттер………………………………………..28

Қосымша………………………………………………………….29-32
Педагогика | Просмотров: 2095 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Мазмұны

Кіріспе………………………………………………………………………….3
І бөлім. Жеке адамның эмоциялық қасиеттерін тәрбиелеудің теориялық негіздері.
1.1. Жеке адамның бойындағы эмоциялық көңіл-күйлерінің қоршаған болмыстағы маңызы……………………………………………………………7
1.2. Сезімдердің, адамның тіршілік қажетіне, өзара қарым-қатынасына байланыстылығы, оларды тәрбиелеудің әлеуметтік сипаты……………….10

ІІ бөлім. Әлеуметтік ортаның адамның тұрақты қасиеттерінің қалыптасуына әсері.
2.1. Адамның психикалық қалпын білдіретін сезімдері мен эмоцияларын іс-әрекеті үстінде қалыптастырудың жолдары……………………………...14
2.2. Оқушы сезімдерін жүйелі және жоспарлы түрде дамытудың әдістері…………………………………………………………………………20
Қорытынды…………………………………………………………………..27
Қосымша……………………………………………………………………...29
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі…………………………………………30
Психология | Просмотров: 3472 | Добавил: sisx | Дата: 10.10.2011

Сайттан іздеу
Сайт достары

Copyright Sisco corp 2015 © 2019
Сделать бесплатный сайт с uCoz