Четверг, 14.12.2017, 11:26
Приветствую Вас Гость | RSS

Қазақша курстық жұмыстар

Сайт менюі
Бізден сұрақ
Оцените мой сайт
Всего ответов: 241
Сайтқа кірушілер

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Сайтқа кіру

Каталог статей

Главная » Статьи » Педагогика

Жан-жақты тәрбиенің қалыптастырудағы ата-аналар мен оқытушылардың бірлесіп атқаратын қызметі. (0011))
Мазмұны

Кіріспе.....................................................................................................................3-4
І. Жан-жақты тәрбиені қалыптастыруда ата-аналар мен оқытушылардың өзара ынтымақтастығының педагогикалық-психологиялық мәселелері.
1.1. Оқытушы қызметінің тұлғаның жан-жақты жетілдірудегі ата-аналармен бірлесіп жүргізетін жұмыстардың мәні, ерекшелігі..........................................5-12
1.2. Ата-аналар баланың мектеп талаптары мен үйлесімділікке тәрбиелеудегі алатын орны........................................................................................................12-17
ІІ. Жан-жақты тәрбиенің қалыптастырудағы ата-аналар мен оқытушылардың бірлесіп атқаратын қызметі.
2.1. Жан-жақты тәрбиенің қалыптастырудағы ата-аналар мен оқытушылардың бірлесіп атқаратын жұмыстарының формалары, түрлері...............................18-25
2.2. Жан-жақты тәрбиенің қалыптастырудағы ата-аналар мен оқытушылардың бірлесіп атқаратын жұмыстарының қазіргі заманғы сипаты.........................25-30
Қорытынды.......................................................................................................31-32
Пайдаланған әдебиеттер тізімі............................................................................33



Кіріспе

Еліміз Егемендігін алып, тәуелсіз мемлекет ретінде дүниежүзілік қауымдастыққа танылып, жаңа демократиялық қоғамның дүниеге келуі Қазақстан педагогика ғылымының алауы бағытта сипат алуына кең жол алып берді. Елбасымыз Н. Назарбаевтың «Қазақстан 2030» бағдарламасында Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында 2005-2010 жылына арналған бөлімберуді, мемлекеттік бағдарламасында, 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасында республикасыныңәлемдік білім кеңестігіне енуін ескере отырып, білім берудің мазмұны мен оқытудың барлық әдістемелік жүйесін қайта қарау қажеттілігін атап,, білім берудің жаңа моделін құраудың, сынақтан өткізу мен енгізудің міндеттері атап көрсетілген.
Қазақстан Республикасныңы білім беру жүйесі санатының, мақсатының бірі жан-жақты, білімді, шығармашылық қасиеттітанымдық белсенділігі жоғары (жеке тұлғаны) жан-жақты тәрбиені қалыптастыру. Дарынды, білімді жастар ғана егемендігіміздің ертеңін баянды етіп, қоғамның әлеуметтік – экономикалық дамуына үлес қоса алады. Білім беру мен оқыту теориясының әдіснамалық негізітаным теориясы және жан-жақты тәрбиені үйлесімді қалыптастыру туралы ілмі болып табылады. Ендеше тәрбиені жан-жақты қалыптастыруды арнайы ұйымдастыру оқу үрдісін жетілдірудің негізгі шарты болып саналады.
Еліміздің психология және педагогика саласындағы ғалымдардың, мамандардың назарын аударып отырған мәселелердің бірі жан-жақты тәрбиенің дамуы.
Даму дегеніміз – ең алдымен адам организіміндегі физиологиялық және педагогикалық сапалық өзгерістер. Даму – тәрбиені жан-жақты қалыптастыру оқушылардың танымдылық белсенділігін арттыру. Қазіргі заман талабына сай оны оқу үрдісінде жетілдіру болып есептеледі. Бүгінде тәрбие берудің ауқымы кең, талабы жоғары. Соған сай заман талабы бүгінгі отбасына үлкен жауапкершілікпен жоғары білімділікті жүктеп отыр. Жан-жақты тәрбиені қалыптасуына ықпалы ерекше болғандықтан, отбасы тәрбиесіне философиялық, әлеуметтанушылық, педагогикалық зерттеулерде ерекше көңіл бөлінген. Бүгінге дейін отбасы және ондағы бала тәрбиесін ұйымдастыру мәселелері қазақстандық ғалымдар Ж. Қоянбаев, Р. Қоянбаев, Р. Төлеубекова, М. Әбиев және т.б. тарапынан зерттеліп келді. Негізінен педагогикалық көзқарасты қалыптастыруда болашақ оқытушылардың өмір талаптарына сай туындаған жеке қажетсінулерінің мәні зор. Бұл оның болашақ мамандығына қызығу, бейімделу белсенділігі мен іс-әрекетіндегі жігер-қайратының қозғауымен болып табылады.
Қорыта келгенде мектеп тарапынан отбасы тәрбиесін жетілдірудің бірден-бір жолы ата-аналар жиналысында дәрістер оқу. Отбасы тәрбиесін жан-жақты қалыптасуын ата-аналар мен оқытушылардың бірлесіп атқаратын қызметін зерттеу.
Зерттеу обьектісі: Жан-жақты тәрбиені қалыптастырудағы ата-аналар мен оқытушылардың бірлесіп атқаратын қызметі.
Зерттеу пәні: Педагогика.
Зерттеу әдісі:
Зерттеу жұмыс: кіріспеден, 2 бөлімнен, қорытынды, әдебиеттер тізімінен тұрады.
Курстық жұмысының мақсаты: жеке тұлғаны жан-жақты тәрбиелеудегі ата-ана мен отбасының өзара бірлесіп атқаратын жұмыстарының ерекшеліктерін анықтау.
Зерттеу міндеттер:
1. Оқытушы қызметінің жеке тұлғаның жан-жақты дамуындағы ата-анамен брлесіп жүргізетін жұмыстарының мәні мен ерекшелігі.
2. Мектеп талаптарына сай баланы үйлесімдікке тәрбиелеудегі ата-аналардың атқаратын жұмыстарын зерттеу.
3. Жан-жақты тәрбиені қалыптасудағы ата-аналар мен оқытушылардың бірлесіп атқаратын жұмыстарының формалары мен түрлерін және қазіргі заманғы сипатын талдау.
Зерттеу обьектісі: Ата-аналар мен оқытушылардың бірлесіп атқаратын жұмыстары.
Зерттеу пәні: Педагогика.
Зерттеу әдістері: Ғылыми-әдістемелік әдебиет, озат педагог тәжірибелері, баспсөз материалдары.
Ғылыми жұмыс: Кіріспеден, 2 бөлімнен, қорытынды, әдебиеттер тізімінен тұрады.


Категория: Педагогика | Добавил: sisx (10.10.2011)
Просмотров: 1402 | Рейтинг: 2.7/3
Всего комментариев: 0
Сайттан іздеу
Сайт достары

Copyright Sisco corp 2015 © 2017
Сделать бесплатный сайт с uCoz