Суббота, 29.04.2017, 00:41
Приветствую Вас Гость | RSS

Қазақша курстық жұмыстар

Сайт менюі
Бізден сұрақ
Оцените мой сайт
Всего ответов: 238
Сайтқа кірушілер

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Сайтқа кіру

Каталог статей

Главная » Статьи » Педагогика

Оқыту барысында кіші мектеп жасындағы оқушыларды ойын әдістері арқылы таным белсенділігі мен қызығушылығын дамыту жолдары (0004)
Жоспар.
І. Кіріспе..................................................................................................................3
Оқыту барысында кіші мектеп жасындағы оқушыларды ойын әдістері арқылы таным белсенділігі мен қызығушылығын дамыту жолдары
2. Негізгі бөлім.
2.1 Бастауыш кіші мектеп жасында сыныпта дүниетанудың мазмұны.
2.2 Оқушылардың ойын әдістері дүниетану пәнін оқытудың тәрбиелік міндеттері.
2.3 Оқыту барысында белсенді және қызығушылығын ғылыми тұрғыда қалыптастыру.
2.4 Оқушыларды негізгі таным белсенділігі сабағының құрылымын таңдау принципі.

3. Қорытынды......................................................................................................25

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...............................................................26




І. Кіріспе.
Бастауыш сыныпта "Дүниені" танытуға байланысты материалдарды оқытуда бірнеше мақсат көзделеді.
Біріншіден, адам баласы саясатпен, ғылыммен, өнермен және т.б осы сияқты саяси, рухани мәселелермен айналысу үшің рлардың көңіл күйі көтеріңкі, дені сау, рухани дүниесі бай болуы қажет. Материалдық дүние, яғни, киім-кешек, ішім-жем, баспана және т.б. тіршілікке керекті жағдайлар сай болмаса, адамның рухани мәселелермен айналысуға мүмкіндігі келмейді. Өзіне қолайлы жағдай жасау үшін адамның еңбек етуі, өз өмірін өзі ұйымдастыра білуі, материалдық игіліктерді өндірумен айналысуы қажет.
Материалдық игілікті ондіруге адам күш жұмсайды және күшті қолданатын нақты зат болуы керек. Ол заттар табиғаттан алынады. Сонымен қатар, өнімді дұрыс өндіруге, оны қоғам игілігіне және жеке бас игілігіне пайдалануға білімділік, ұйымдастырушылық қабілет пен күш керек. Табиғат байлығының мән-мағынасын түсініп, оны орынды, үнемді, тиімді пайдалану шеберлігіне адам бал асы білім мен біліктілік арқылы жетеді. Бұл сияқты қоғамдық өмір талабына икемділік, бейімділік, шеберлік, білімділік оқушыларға бастауыш сьшьптгағы дүниетану материалдарын оқьпу арқылы қалыптаса бастайды.
Оқушылардың дүниетанымының қалыптасуында эмоция мен логикалық ойдың мәні зор. Қазіргі таңдағы ғылыми еңбектерде адам эмоциясының және логикалық ойдың бір-бірімен тығыз байланыстылығы дәлелденіп отыр. Бұл екеуі де — адамның ішкі сезімі, жан әрекеті. Сыртқы шындықтың сезімге әсер етуінен түрлі хабарлар миға жетіп, эмоция тудырады да, ой осыған орай шешім қабылдайды. Ой — қорытынды шығарып, шешім қабыддау тірегі десек, эмоция оның көзге түсетін нәтижесі ретінде сыртқа шығатын күйі (қобалжу, ренжу, қуану, қүптау не жоққа шығару және т.б.), түрі. Осыған қарап, эмоция мен ойдың көзқарастың қалыптасуына тікелей әсер ететінін көруте болады.
Категория: Педагогика | Добавил: sisx (10.10.2011)
Просмотров: 1657 | Рейтинг: 3.1/9
Всего комментариев: 0
Сайттан іздеу
Сайт достары

Copyright Sisco corp 2015 © 2017
Сделать бесплатный сайт с uCoz