Оқушылардың дағдылары мен әдеттерін, икемділіктерін қалыптастыру жолдары (0008) - Педагогика - Каталог статей - Қазақша курстық жұмыстар
Понедельник, 27.03.2017, 09:41
Приветствую Вас Гость | RSS

Қазақша курстық жұмыстар

Сайт менюі
Бізден сұрақ
Оцените мой сайт
Всего ответов: 235
Сайтқа кірушілер

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Сайтқа кіру

Каталог статей

Главная » Статьи » Педагогика

Оқушылардың дағдылары мен әдеттерін, икемділіктерін қалыптастыру жолдары (0008)
Жоспар
Кіріспе

І-бөлім. Дағдылар мен әдеттердің психологиялық негіздері
1.1. Дағды, әдет және икемділік жайлы ұғым.
1.2. Дағдыны қалыптастырудағы жаттығулардың маңызы.

ІІ-бөлім. Мектеп оқушыларының іс-әрекетін ұйымдастыру ерекшеліктері.
2.1.Дағдыларды қалыптастырудың шарттары.
2.2.Мектепте оқушылардың дағдылар мен
әдеттерін қалыптастырудың жолдары.

Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер




Курстық жұмыстың мақсаты:
Оқушылардың дағдылары мен әдеттерін, икемділіктерін қалыптастыру жолдарын қарастыру.
Зерттеу міндеттері:
1. Дағды мен әдет, икемділік жайлы түсінік беру.
2. Дағды мен әдеттерді қалыптастырудағы жаттығулардың маңызына тоқталу.
3. Оқушылардың дағдылары мен әдеттерін қалыптастырудың жолдарын көрсету.
Зерттеу объектісі:
Мектеп оқушыларының дағдылары мен әдеттері.
Зерттеу пәні: Психология
Зерттеу әдістері: Ғылыми- әдістемелік әдебиеттер, озат тәжірибе, баспасөз материалдары, мектептегі тәжірибе, бақылау, эксперимент қорытындылары;
Курстық жұмыс кіріспеден, екі тараудан, екі бөлімнен,қорытындыдан, пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады.


Кіріспе
Төрт жылдық бастауыш мектеп бағдарламасында: "Бағдарламаның мақсаты- бастауыш сынып шәкірттеріне әр пән бойынша меңгеруге тиісті білім мөлшерін саналы түрде игертіп, оқушылардың іс- әрекетке икемділігін қалыптастыру болып табылады”, - ал мектептегі "Қазақ тілін оқытудың мазмұны мен әдістері бағдарлама талаптарына сай оқушылардың тиянақты білім мен дағдылар алуына мүмкіндік беретін болуға тиіс”. Бастауыш сыныпқа арналғаг типтік оқу жоспары негізінде жасалған бұл бағдарламада белгіленген білім берудің мазмұны арқылы біліктері мен дағдыларын анықтау саласында көптеген ғалым- әдіскерлер, тәжірибелі ұстаздар мен ғылыми- зерттеу мекемелері шұғылдануда.
Интеллектуалдық және практикалық білік пен дағды қазіргі мектептегі білім мазмұнының бөліктері қатарына жатады.

Категория: Педагогика | Добавил: sisx (10.10.2011)
Просмотров: 2053 | Рейтинг: 2.9/14
Всего комментариев: 0
Сайттан іздеу
Сайт достары

Copyright Sisco corp 2015 © 2017
Сделать бесплатный сайт с uCoz