Пятница, 20.10.2017, 17:03
Приветствую Вас Гость | RSS

Қазақша курстық жұмыстар

Сайт менюі
Бізден сұрақ
Оцените мой сайт
Всего ответов: 241
Сайтқа кірушілер

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Сайтқа кіру

Каталог статей

Главная » Статьи » Педагогика

Бастауыш сыныпта ана тілі сабағынан үлгермейтін оқушыларды оқытудың әдістемелік негіздері. (0006)
Мазмұны

Кіріспе............................................................................................................... 3

І. Бастауыш мектеп оқушылардың оқу үлгермеушілігін болдырмаудың теориялық негіздері.

1.1. Оқушылардың оқуға үлгермеуін анықтау және оны болдырмаудың педагогикалық шарттары ........................... ………………………………4-5

1.2.Ана тілі пәнінен оқуға үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс түрлері және оны ұйымдастырудың өзіндік ерекшеліктері. ........................................................................................................................6-10


ІІ. Бастауыш мектепте ана тілінен үлгермейтін оқушыларды оқытудың әдістемелік негіздері.

2.1. Бастауыш сыныпта ана тілі сабағынан үлгермейтін оқушыларды оқыту мәселелері ......................................................................................................................11-20
2.2. Ана тілін (1- сынып ) оқыту процесінде үлгермеуші
оқушылармен жүргізілетін іс-әрекеттер...................................................21-24

Қорытынды ..............................................................................................25

Пайдаланылған әдебиеттер ..................................................................26




Кіріспе

Қазіргі кездегі білім беру жүйесінің жағдайы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуымен тығыз байланысты екені белгілі. Сондықтан білім беруді жариялау және ізгілендіру процесі – бүгінгі таңның басты міндетттерінің бірі. Себебі өркениетттің дамуы жеке адамның рухани дамуынсыз мүмкін емес. Осыған байланысты қоғамдық өмірдің негізгі салаларында рухани бай, гумандық тұлғаны қалыптасстыру қажеттілігі туып отыр.
Көптеген зерттеулерге қарағанда гуманизмнің шығуының анықталған кезеңі жоқ.Гуманистік идеялар ерте заманнан пайда болғанын, алғашында тек адамдардың өзара қарым-қатынасы, күнделікті іс-әрекеті, жауларынан қорғану барысында өз руластарына деген сүйіспеншілік қамқорлық ретінде көрінгенін, кейін бұл мәселе ұлы ойшылдардың еңбектерінде көрініс таба бастағанын байқадық.
Олардың гуманизм туралы пікірлері гуманистік педагогиканың қалыптасып дамуына негіз болды.
Ізгілік педагогиканың негізін қалаушы ағартушылар: Тома Мор, Т. Компанелло, Я. А. Коменский, Жан-Жак Руссо, Л. Н: Толстой, К. Д. Ушинский, Ы. Алтынсарин, М. Жұмабаев, т.б.
Оқушылар бойында гумандық қасиеттер қалыптастыруда оқу-тәрбие процесін ізгілендіру және ол үшін оқушылармен жеке жұмыс жүргізудің маңыздылығын көріп отырмыз. Нашар үлгеретін және үлгермейтін оқушылардың білім мен білік дағдылардың жағдайын және сыныптардағы үлгермеушілікті болдырмау жөніндегі іс-әрекеттерді талдап қарастыру.
Мақсаты: Оқу-тәрбие процесін ізгілендіру негізінде оқушылармен жеке жұмыстың түрлі фомасын, мұғалімнің оқушылармен гумандық қарым-қатынасын көрсету.
Міндеттері: 1). Оқу-танымдық іс-әрекетінің шарты болатын білім қорын жинау. 2). Озат іс-тәжірибені практикаға ендіру, дидактикалық материалдармен жұмыс істеу.
Нысанасы: Бастауыш сынып оқушылары ( 1-сынып)

Зерттеу пәні: Бастауыш мектепте ана тілі сабақтарында - сабақ үлгермеуші оқушыларды болдырмау.
Категория: Педагогика | Добавил: sisx (10.10.2011)
Просмотров: 7414 | Рейтинг: 2.4/81
Всего комментариев: 0
Сайттан іздеу
Сайт достары

Copyright Sisco corp 2015 © 2017
Сделать бесплатный сайт с uCoz